beoordeeld met een 9,2

Opvallen met uw folderverspreiding?

Doordat mensen wekelijks de nodige hoeveelheid folders te zien krijgen, is het van belang dat u over een folder beschikt die dusdanig opvalt dat mensen uw folder ook daadwerkelijk zullen onthouden. Onderscheidende folders worden namelijk eerder bekeken. Dit resulteert vervolgens weer in een grotere kans op een daadwerkelijke actie op basis van de folder die door u verspreidt is. Deze 'actie' kan bijvoorbeeld plaatsvinden in de vorm van de aanschaf van een product dankzij de verspreidde folder. Wanneer iemand samenwonend is in welke vorm dan ook, wordt de kans dat meer mensen met de folder geconfronteerd worden, alleen maar groter. Zorg voor een geschikte folderverspreiding door middel van onze online vergelijker. Deze maakt het mogelijk om eenvoudig met een geschikte aanbieder in contact te komen.

De kracht van herhaling

Bij de verspreiding van folders is het belangrijk om gebruik te maken van de kracht van herhaling. Wanneer iemand met regelmaat geconfronteerd wordt met een folder is de kans groter dat de folder na verloop van tijd herkend gaat worden. Bovendien gaan consumenten als het ware ook rekenen op de folder wanneer deze op bepaalde vaste momenten aangeleverd wordt. Wanneer uw folders altijd van dezelfde indeling zijn voorzien, is de kans groter dat de consument bijvoorbeeld rechtstreeks naar het voor hem belangrijke onderdeel zoekt. Bij een folder van een slager kan dit bijvoorbeeld de pagina van de folder zijn waarop de wekelijkse aanbiedingen weergegeven staan. Grote winkels als Jumbo, Lidl & Mediamarkt gebruiken deze werkwijze. Hou dat in uw achterhoofd als u de nieuwste Mediamarkt folder met belangstelling bekijkt.

Benieuwd welke mogelijkheden er zoal zijn voor uw situatie omtrent folderverspreiding?

Flyers en/of folders huis-aan-huis bezorgen? Kijkt hier verder voor de goedkoopste deal >>